Nepřevzetí zásilky

Co se stane, když nepřevezmete již odeslanou zásilku?

Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky s dobírkovou částkou dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná.

Je dobré si uvědomit, že zasláním objednávky uzavíráte kupní smlouvu, která je závazná nejen pro nás, ale i pro Vás. Prodávající (tedy my) se zavazuje zboží dodat, a kupující (tedy Vy) se zavazuje ho převzít a zaplatit. My svou povinnost splníme okamžikem předání k poštovní přepravě, či předání balíčku službě Zásilkovna.cz nebo In Time.

Snažíme se Vám vyhovět a co nejrychleji zásilky odesíláme. O odeslání balíčku Vás informujeme e-mailem. Pokud si zásilku od přepravce nepřevezmete, jedná se z Vaší strany o porušení kupní smlouvy a Vy odpovídáte za škodu, která nám tímto vznikne. 

Mimo jiné před dokončením objednávky odškrtáváte políčko, že souhlasíte se smluvní pokutou ve výši 200Kč, která pokryje náklady na dopravné a balné, podle Občanského zákoníku č.89/2012 Sb.

Pokud se nám tedy zásilka odeslaná na dobírku nebo ze služby Zásilkovna.cz vrátí jako nevyzvednutá a kupující neprojeví zájem uhradit vzniklou škodu - poštovné a balné - tedy 200Kč nebudeme akceptovat  (blokace IP) v budoucnu další objednávky těchto zákazníků.

V případě uhrazení dlužné částky bude zákazník z tohoto seznamu vymazán a nakupování opětovně umožněno.

 

V případě navrácení nepřevzaté zásilky Vás budeme informovat e-mailem, kde bude uvedeno číslo účtu na které Vás poprosíme dlužnou částku, v co možná nejkratší době, uhradit.

 

 Z výše uvedeného vyplývá, že je určitě lepší stornovat objednávku před odesláním zásilky. Nebo se s námi spojit a domluvit se, jsme všichni jen lidé a může se stát, že si prostě zásilku vyzvednut nemůžete. Potom budeme velice rádi, když nám to telefonicky sdělíte a vyvarujeme se tedy zdlouhavým procesům dožadování se peněz a dlaších věcí s tím spojených.