ZÁKAZNICKÁ PODPORA

Tady najdete všechny informace ohledně vrácení zboží, doručení zboží a různých podmínek našeho Showroomu. Navíc tady máte kontaktní formulář ve kterém můžete napsat cokoliv co vás napadne, Jsme vždycky rádi dostat od vás zpětnou vazbu a vylepšit nás servis vůči zákazníkům. Úplně dole máte časté dotazy na které se ptají zákazníci nejčastěji. Malina Showroom přeje vám hezký den!

Máte nějaký dotaz či přání? Napište nám!

Jsme vždy připraveni vám pomoci!

 

 

Zavolejte nám

+420 607 551 169

nebo pošlete nám e-mail:

malinashopcz@gmail.com

VRÁCENÍ ZBOŽÍ 

Máte možnost vrácení zboží a odstoupení od smlouvy do 14 dnů dle Zákona č. 89/2012 Sb.
Ovšem zboží musi být v původním stavu. Nesmí být roztržené anebo poškozené. Při vrácení zboží které bylo zasláno poštou, poštovné platí kupující.

ČASTÉ DOTAZY

Jaké máte způsoby doručení zboží?

 

Máme zadarmo osobní doručení po Praze a také posíláme poštou celosvětově. Cena zboží nezahrnuje poštovnéPoštovné platí kupující.

 Poštovné je individuální a záleží na velikosti nákupu a státu doručení. 

Jak můžu vrátit zboží?

 

Napište nám na e-mail, WhatsApp anebo zavolejte nám na pracovní telefonní číslo. Také máte možnost napsat do osobních zpráv na Instagramu a Facebooku. Poslední varianta je vyplnit kontaktní formulář který je nahoře této stránky a v něm můžete popsat svůj problém.

 

Jaké jsou vaše zásady vracení zboží?

 

Máte možnost vrácení zboží a odstoupení od smlouvy do 14 dnů dle Zákona č. 89/2012 Sb.Ovšem zboží musi být v původním stavu. Nesmí být roztržené anebo poškozené. Při vrácení zboží které bylo zasláno poštou, poštovné platí kupující.

Jaké máte způsoby plateb?

Máme tři možnosti platby. První je v hotovosti při osobním odběru. Druhá možnost je platba platební kartou online.. Třetí možnost je platba na dobírku.

Kde máte recenze?

 

Všechny naše recenze máme na Instagramu ve speciálním Highlightu Recenze.

Jak můžu změnit termín doručení?

 

Po objednávce obdržíte potvrzující e-mail, Pokud máte osobní doručení tak se s vámi domluvíme na termín a čas doručení přes e-mail. Když chcete změnit den nebo čas doručení stačí napsat na e-mail nebo napsat do osobních zpráv na Instagramu anebo WhatsApp.

Jak můžu vyzkoušet oblečení?

Máme pro vás dvě možnosti. První je že kurýr vám doručí zboží osobně a můžete rovnou ho vyzkoušet u sebe doma. Kdyby se vám všechno líbilo můžete rovnou to zboží koupit. Druhá možnost je že zboží koupíte, pak vyzkoušíte a kdyby vám nesedělo tak máte možnost do 14 dnů nám ho vrátit dle našich podmínek vrácení.

PROPOJTE SE S NÁMI

Nový sledující na Instagramu dostává slevový promo kód!

  • White Instagram Icon

BUD'TE NAŠÍM KAMARÁDEM!

Naše NOVINKY, SLEVY a další výhody pro vás. Sledujte nás a získejte je první.

MÁTE DOTAZ?

+420 607 551 169

malinashopcz@gmail.com

 

© 2019 by MALINA SHOWROOM.